2013. március 21., csütörtök

Mézesmustáros csirke ...szerintem...

Már elég volt a sült és a rántott husiból.... már napok óta ettem volna valami finomat , valami tésztásat  , de tudtam , hogy ehhez le kell futnom egy kört a Drága Férjemnél  , mert  Őt ki lehetne üldözni a világból a spagettivel , a pennével és a többi tésztafélével . De Én megoldottam a problémámat , főztem hozzá rizst......

Hozzávalók :
1kg csirkemell , 2 evőkanál méz , 2 evőkanál  mustár , 4dc tejszín , keményítő , só , bors , vegeta , olaj

A csirkemellet felcsíkozzuk . Az olajat felhevítjük és beletesszük a csirkemellet , és fehéredésig pirítjuk. Ráteszünk egy evőkanál mézet  éz ízesítjük .Jól összekeverjük és letakarva puhára pároljuk .Amikor a husi megpuhult , akkor rátesszük a maradék mézet , felöntjük a tejszínnel , és felforraljuk . Ízesítjük és szükség szerint besűrítjük egy kis vízzel elkevert keményítővel . Ezzel is hagyuk , hogy forrjon eggyet , ekkor gyengébre vesszük a tüzet és beletesszük állandó keverés mellet a mustárt / de ne tegyük bele hamarabb , mert akkor kicsapódik a tejszín/ . Még utoljára meg kóstoljuk , és ha kell még ízesítjük . Pennével , spiráltésztával ..... vagy ki milyen tésztát szeret , azzal tálalja...
Max. 45 perc alatt kész....

Jó étvágyat hozzá .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése