2014. január 12., vasárnap

Fúrógép torta

Apósom lett 74 éves és még mindíg nagyon szeret fúrni-faragni , így adott volt a torta témája . Mivel a fiúknak is van beleszólása az ízvilágba így duplán kellet megoldani a z ízt , férjem dobos- fiam gesztenyés tortát akart enni , így megoldottam hogy mindenki jól járjon .

A dobos tortát egy bevált recept alapján csináltam csak most nem gömbölyűre fomáztam hanem téplalap alakúra , és K2 masszával borítottam be   http://ajakonyhaja.blogspot.sk/2013/06/dobos-torta.html

A gesztenyéshez 6 tojásos piskótát sütöttem , a krém fél liter tejszín fél kg gesztenyemassza porcukor ízlés szerint , fél dl rum . A tejszínhabot kemény habbá vertem , a gesztenyemasszát apróra csipedtem összekevertem a rummal és óvatossan adagomként belekevertem a kemény tejszínhabba és ezzel töltöttem meg a kihűlt piskótát . 3 órára betettem a hűtőbe és csak ezután vágytam ki belőle a fúrógép formát és ezt is bevontam K2 masszával .

                                                     Jó munkát és jó étvágyat ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése