2013. szeptember 7., szombat

,, Reggeli harmat "

A Facebook- on keringett ez a recept , nagyon gusztusos volt . Gondoltam kipróbálom . Neki is áltam , hát a krémje édekes lett és megmondom az őszintét én nem tettem rá azt a krémet . Inkább mással helyettesítettem  ...

Hozzávalók a tésztához :

200g vaj , 150g cukor , 300 g sima liszt , 1 cs sütőpor , 3 tojás , 150g tejföl , 3ek tej  , 2 ek kakaó

Hozzávalók a túró golyókhoz :

200g túró , 3 ek cukor , 1 tojássárgája , 6 ek kókuszreszelék

Hozzávalók a krémhez :

400g tejföl 3 tasak vaníliás cukor

Elősször a túró golyókat csináljuk meg  .
A hozzávalókat : a túrót , a tojássárgáját , a cukrot , és a kókuszreszeléket jól dolgozzuk össze , formáljunk belőle diónyi nagyságú  golyóka  , és tegyük fél órára a fagyasztóba . Addig készítjük el a tésztát .
Keverjük habosra a cukort a vajjal majd adjuk hozzá a tojásokat és a tejet  , ezzel is keverjük  ki , majd keverjük bele a sütőporos lisztet és sima masszává dolgozzuk . A tészta felét öntjük sütőpapírral kibélelt tepsibe . A maradékoz pedig keverjük a kakaóport . A kakaós tésztát ráöntjük a sárga tésztára , majd óvatossan belerakjuk a túró golyókat .
200 fokra előmelegített sütőben 25-30 percig sütjük vagy tűpróbáig . Teljessen kihűltjük  . Majd a tetejére kenjük a tejfölös krémet és betesszük a hűtőbe . A tetejére reszelhetünk csokit .

                                                  Jó étvágyat
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése