2013. szeptember 6., péntek

Őszibarackos pite

Egy kedves ismerős jött hozzánk vendégségbe , felhívott 11 órakor , hogy délután 5 óra felé othon - e leszünk - persze hogy mondtam én , csakhogy amit Ő nem látott a telefonba nagytkarításban voltam épp ...de gondoltam van időm még desszertre is , és mivel az őszibarack érik , valami egyszerű pitére gondoltam.... Ezt a receptet ezen a weboldalon találtam  , http://webcukraszda.hu/oszibarackos-pite/egy kicsit azért felturboztam ... :D

Hozzávalók :

350g sima liszt , 200 g porcukor , 3 tojás , 1 cs sütőpor , pár cspp vanília kivonat , 1dl tejföl , 150g mascarpone , 100g vaj , fél citrom reszelt héja , 500-600g őszibarack

csoki cseppek , tejszínhab , 

A vajat , a mascarponet habosra keverjük a cukorral , a citromhéjjal és a vanília kivonattal . Eggyenként hozzáadjuk a tojásokat  , és mindeggyikkel jól kikeverjük , hozzáadjuk a tejfölt és a sütőporos lisztet és sima tésztává dolgozzuk . Sütőpapírral kibélelt tepsibe símítjuk , erre rakjuk az összekockázott őszibarackot , 200fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt készre sütjük . Ha elegánsan akarjuk tálalni tegyünk rá tejszínhabot és csokit .
                                             Jó étvágyat ......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése