2013. június 15., szombat

Mézes-tejfölös májragu

Megint nem nagyon tudtam mit főzzek kedvem sem nagy volt , így valami gyorsra gondoltam  . A csirkemáj adott volt de nem akartam megint a hagyományos hagymás  májat csinálni  . Erre megint átnéztem a Nők Lapja-konyhája és rábukkantam erre a receptre . Egy kicsit furcsáltam , de mivel a fiam szereti a mézes mustáros csirkét is , így gondoltam kipróbálom . És finom .....

Hozzávaló 4 személyre :

800g csirkemáj , 2 fej vöröshagyma , olaj , fél fej káposzta , 1 ek mustár , 2 ek méz , 2 szál sárgarépa , só , bors , majoranna , 2 dl tejföl

A májakat kettéválasztjuk , vagy nagyobb darabokra vágjuk . A hagymát megpucoljuk , félbevágjuk és szeleteljük , majd olajon megdinszteljük . Hozzáadjuk a csíkokra vágott káposztát , a mustárt , és kissé lepirítjuk . Belecsorgatjuk a mézet , majd hozzáadjuka megtisztított , vékony csíkokra vágott répát , a májat , majorranát , és eggyütt pirítjuk , míg a máj el nem veszti nyers színét , Sózzuk , végül belekeverjük a tejfölt . Alapossan összeforraljuk , szükség esetén adhatunk hozzá kevés vizet . Rizzsel vagy tarhonyával tálaljuk .
                                 Jó étvágyat ......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése