2012. december 20., csütörtök

Linzer

Nagyon sokáig kerestem egy olyan linzer receptet  , ami omlós , mikor nincs összeragasztva lekvárral .... és ha összeragasztjuk  , akkor másnap meg puha.... ez az a recept!!!!  4 éve minden évben megsütöm , és még eddig mindíg bevált  . Mivel én már idén megsütöttem , és össze is ragasztottam és még meg is puhult , így válalom a felelőséget érte...

Hozzávalók kb.60db-hoz :

600g sima liszt , 400g vaj , 200g porcukor , 1 tojás , csipet só , késhegynyi sütőpor

Az alapanyagokat jól kidolgozzuk , és betesszük hűtőbe legalább 1 órára . Én mindíg előző nap gyúrom be , és másnap dolgozok vele . Két részre vágjuk és amíg az eggyikkel dolgozunk addig a másik része pihenjen a hűtőbe . Kb fél cm. vékonyra nyújtjuk  kilisztezett sodródeszkán , linzerkiszúróval formára szaggatjuk és sütőpapírral kibélelt tepsin 200 fokon 8-10 percig sütjük . Figyeljük nehogy megégjenek . Ha kihűlt akkor , jól záródó dobozba , hűvös helyen tároljuk. Barack lekvárral ragasztgatjuk össze , és tálaláskor szórjuk meg porcukorral.  
Jó sütést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése