2012. október 2., kedd

Kinder Bueno

Erről a sütiről többször olvastam de még soha nem kóstoltam .  Az osztálykirándulásra küldte az egyik nagymama  , nekem nagyon bejött  ,de sajnos a fiam nem kóstolhatta meg  , mivel allergiás a dióra .Így megígértem neki ,  hogy elkészítem csak az Ő kedvéért mogyoróból.... ízlet neki :D



Íme a recept :

Tészta :
 6 tojásfehérjét kemény habbá verünk , teszünk bele 6 evőkanál porcukrot , 1 evőkanál étolajat , 2 evőkanál dara lisztet , 2 evőkanál prézlit , fél csomag sütőport - óvatosan összekeverjük , hogy a habot össze ne törjük . Tepsit kibélelünk sütőpapírral és beleöntjük a tésztát , erre 15 dkg sótlan mogyorót tettem dió helyet /egy kicsit belenyomkáltam a mogyorót/ megsütjük 200 fokon  kb 25-30 percig . A meleg tésztát megkenjük 1 üveg mogyorókrémmel.

Krém :
 Fél liter tej , 6 tojássárgája , 25 dkg cukor , 1 cs. vaníliás puding , 3 evőkanál sima liszt jól kikeverjük és megfőzzük . Ketté osztjuk az egyik felébe 10dkg olvasztott csokit teszünk , hagyjuk kihülni, majd kihűlés után belekeverünk 20-20 dkg vajat és jól kikeverjük a krémeket.

400 ml tejszín cukor ízlés szerint

Nutellás tésztára rákenjük a sárga krémet  , melyet tejben áztatott BEBE keksszel beborítunk . Erre rákenjük a csokis krémet. Tetejére kerül a kemény habbá vert tejszín.Én még reszeltem rá csokit.

Nagyon hamar elfogyott ....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése